ventilator 120x120, 220V s cidlem otacek

Jiri Polasek j.polasek
Středa Březen 17 12:06:35 CET 2004

     Hledam nahradu za ventilatory pro spinany zdroj Philips PE1982/00
t. j. 24V/45A.
     Puvodni ventilator je  francouzky ETRI model 129XR
(129XR0181031) strid. 220V 50/60Hz - 18/15W - 125/105mA Thermaly Protected
Made in France. Kovovy kos 120x120, plastova vrtule.

     Vzhledem k dulezitosti zarizeni, ktere napaji a nutnosti,
aby byl zdroj dobre chlazen bych potreboval nejen stejne ucinny
ventilator,
ale i moznost hlidani otacek (pripadne se signalizaci poklesu otacek).

Zkuste z GM-u radu DP200A:
rozmery 120*120*38mm, napajeni 230V/AC, "impedancni ochrana", duralova
klec, plastova vrtule
LFT200A - kluzne lozisko, pripojeni konektorem
LFT200AKU - kulickove lozisko, pripojeni konektorem
LFT200AL - kluzne lozisko, pripojeni lankem
LFT200ALKU - kulickove lozisko, pripojeni lankem

Pro vysku 25mm to jsou typy LFT201KU a LFT201LN.
Pouzivam je uz nekolik let jako nahrady za ruzne jine ve zdrojich a 19"
racich. Prozatim z tech, ktere jsem vymenil, jeste zadny neodesel.
Hlidani otacek ovsem nemaji, a abych se priznal, ani jsem zatim nikde na
230V/AC ventilatorech od vyrobcu ani nevidel. Kdyz ano, tak jako
dodelavany bastl.
S pozdravem Jiri Polasek