Zapojeni chodboveho svetla

hwnewskonference hwnewskonference
Středa Březen 17 12:06:21 CET 2004

To zapojeni lze realizovat i s krizakem, pred plysakem, kdyz zrovna nebyly schodistaky, se pouzil krizak, ktery obsahuje jednu svorku navic (dvojity krizovy prepinac), ale jinak toto zapojeni je spravne, nevim komu se co nelibi, nam takhle sviti pul baraku. Mezi dva schodistaky patri n krizaku podle poctu mezivypinacu (obvykle pater) v dome.

Simon Cihelnik
  ----- Original Message -----
  From: Hork? Ale?
  To: 'hw-news@list.gin.cz'
  Sent: Wednesday, December 19, 2001 11:03 AM
  Subject: RE: Zapojeni chodboveho svetla

  Jak? je tam chyba? Pokud je mi zn?mo, tak pro ovl?d?n? sv?tla ze dvou m?st je nutn? m?t DVA "SCHODISTAKY. Pokud je to z v?ce m?st, dopl?uj? se do zapojen? dal?? "KRIZAKY". Jsem zvedav na to vase zapojeni, jelikoz jsem pred ctrnacti dny delal  celou elektroinstalaci v mym baraku (50ku mam). Asi to budu muset podle vas predelat:-))