Zapojeni chodboveho svetla

Patrik Augustin augustin
Středa Březen 17 12:06:21 CET 2004

sorry velka vomluva sem s ena to v tom fofru blbe kouknul To s tim seriakem
jeh pro dve svetla.Samo ze to s tema prepinacema fachci.Tak me za to
nemlatte.Sem delal domovni rozvod pred hodne dlouhou dobou.No aspon sem si
to zopakl :-)))))
  -----Original Message-----
  From: owner-hw-news@list.gin.cz [mailto:owner-hw-news@list.gin.cz]On
Behalf Of Hork? Ale?
  Sent: Wednesday, December 19, 2001 11:04 AM
  To: 'hw-news@list.gin.cz'
  Subject: RE: Zapojeni chodboveho svetla

  Jak? je tam chyba? Pokud je mi zn?mo, tak pro ovl?d?n? sv?tla ze dvou m?st
je nutn? m?t DVA "SCHODISTAKY. Pokud je to z v?ce m?st, dopl?uj? se do
zapojen? dal?? "KRIZAKY". Jsem zvedav na to vase zapojeni, jelikoz jsem pred
ctrnacti dny delal  celou elektroinstalaci v mym baraku (50ku mam). Asi to
budu muset podle vas predelat :-))