klic

Boris Wolfgang Dobak bwd1
Středa Březen 17 12:06:17 CET 2004

Igor Cesko wrote:

>   Zdravim!
>
>  Mate asi pravdu. To moje riesenie som iba raz nejako matne pocul
> a jeho dotiahnutie do konca tak ako som ho opisal - to som si
> myslel, ze to tak funguje. Samozrejme, ze s delenymi valcekmi to
> ide, ale to uz su specialne zamky. To moje riesenie sa da
> zrealizovat aj s klasickymi FAB-kami.
>
>   S pozdravom
>                         Igor

 Toto riesenie, ktore pouzivala fa. Dexter sa pouziva
aj u vloziek FAB a v kazdom slusnom zamocnictve v
Bratislave vam vyrobia serie vloziek podla vasej
specifikacie. A vedeli to uz aj vtedy pred moc rokmi.
Jedine co neviem je, kde by som nasiel dnes (v tzv.
demokracii) slusne zamocnictvo)

 P.S. Kolega tu spominal elektronicke zamky. Kedysi som
sa tiez takymito myslienkami zapodieval, ale nakoniec
som skoncil u toho klasickeho cylindroveho mechanickeho
systemu (FAB, EVVE, DEXTER, vsetko jedno).

--
b w d