MMDS?

Majk marver
Středa Březen 17 14:29:21 CET 2004

Uz sem jednu predelaval - sito z takovym tim malym plechovym reflektorkem ve
predu u dipolu. Staci pouze vypacit ten konvertor, vzit si vratak, provalit
diry, tak aby prosel koax RG213, dipol zkratit na kazde strane tak  o 1.5 -
2mm a protahnout koax az za sito a super antena na ISM je hotova.

H.

----- Original Message -----
From: "Naprstek Jiri-R54332" <Jiri.Naprstek@motorola.com>
To: <hw-news@list.gin.cz>
Sent: Friday, January 04, 2002 11:32 AM
Subject: RE: MMDS?

> No, napriklad pujde predelat na smerovou mikrovlnnou antenu na datove
spoje v pasmu 2.4GHz. ISM band je sice nepatrne vedle, ale to se odrazi
akorat ve snizenem zisku anteny. Presto by z ni mohla byt dobra smerova,
mala a levna antena na datova pojitka. "Idiot's guide" na tuhle
rekvalifikaci jsem na netu uz nekde zahledl, tak snad nebude nutne ani nic
pocitat a vymyslet :-)