Pxevodnmk DAC08

Naprstek Jiri-R54332 Jiri.Naprstek
Středa Březen 17 12:10:54 CET 2004

No, kdybyste mel na vystupu 8mibitovy D/A (teoretizuju) a vzorkovaci frekvence signalu byla treba 10kHz, tak nejtrivialnejsi reseni presamplovani by mohlo byt spustit prevodnik treba na 4 nasobne frekvenci (40kHz) a zvednout tak rozliseni o 2 bity.. Do prevodniku pak v ramci tech 4 period poslete parkrat hodnotu nejvyssich 8mi bitu a parkrat +1. Kolikrat to ci ono a kdy rozhodnete podle tech nizsich 2 bitu.
Jen priklad.. takhle se da delat prevzorkovani, ale neumerne vylepseni Vam rostou naroky na rychlost prevodniku a dat do nej vstupujicich. Druhy extrem by byla softwareova implementace sigma-delta dekoderu, coz by asi slo, ale bude to drina a zvukovka to nestihne. Covox by to asi zvladnul pobrat :-) ale je to myslim zbytecna namaha.

Jiri N.