Chytry vysavac BYLO: Roboti

Naprstek Jiri-R54332 Jiri.Naprstek
Středa Březen 17 12:10:54 CET 2004

Na tuto otazku vam bohuzel nemohu odpovedet. S timto problemem jsem se
osobne nikdy nesetkal, ac mi o nem psalo jiz nekolik lidi. Mate-li nejake
blizsi zkusenosti, poslete mi je prosim na muj e-mail.

--

S pozdravem/With best regards

    Tomas Dresler

mailto:edison@hw.cz
mailto:dreslet@fel.cvut.cz
mailto:edison@seznam.cz
--
tel.  (+420)467/52 11 88 (o vikendech/during weekend)
cell. (+420)604/177 822