FBUS/MBUS a Atmel

Orius Orius
Středa Březen 17 12:10:52 CET 2004

| Odes?latel: Jakub Ladman <ladmanj@volny.cz>

| urcitych

| Tohle prece dela (v audio oblasti) obvodu HUSH od Analogu
| Popis obvodu od vyrobce = napetim rizeny filtr, napetim rizeny zesilovac
+
| jednotka to cele ridici dle nejakeho (tajneho) algoritmu.
| Jakub Ladman

No praveze tohle nedela. HUSH je expanzni zesilovac s pomerem 1,2:1 +
dynamicky omezovac sumu ?la DNL, jen diky tomu dosahuje uctyhodnych 20dB
potlaceni sumu. ja potrebuji zrusit rusivy kmitocet, ktery velmi pomalu a
velmi malo cestuje, ale jiz nechci zrusit ci omezit kmitocet co je treba
jen 1% nad nebo pod. Notch filtry kvuli prekmitum vhodne nejsou, no ale
kdyz to nepujde jinak, tak je nakonec asi pouziju.

Kdybych dokazal pomoci PLL se na tento rusivy signal zavesit, jeho zruseni
by bylo jiz velmi snadne. Problem je, ze tento rusivy signal je hluboko pod
urovni uzitecneho signalu. A prave to ma delat %subj%.

Zdravi

             Jaroslav Lukesh K-net
               http://www.k-net.cz
      Multimedia, Networking, Communications