FBUS/MBUS a Atmel

Karel Strobach kaes
Středa Březen 17 12:10:51 CET 2004

Hello Orius,

Thursday, August 02, 2001, 9:03:24 AM, you wrote:

O> Zdravim vsechny,
O> nevite, PLS, kde sehnat zdrojaky na FBUS nebo MBUS komunikaci mezi Atmelem
O> '51 a Nokii 5110?
O> Potrebuji nacitat obrazovky NetMonitoru a nechce se mi zacinat uplne od
O> zacatku...

Doporucuji na www.gnokii.org zdrojaky pro Linux v C. Muzete to po uprave
pouzit rovnou, nebo prepsat do assembleru :-). Nevim o lepsim zdroji
informaci pro %subject%. Ty zdrojaky Vam urcite pomohou v orientaci,
komunikace s 5110 & spol. neni zrovna jednoducha vec.

Pokud nemate C'kovy kompilator a nechcete cra**ovat produkt jiste firmy,
zkuste se podivat na uvedene adresy:

http://www.rigelcorp.com/8051/reads51.zip
Free, vcetne IDE a debuggeru.

http://sdcc.sourceforge.net/
Sice bez IDE, ale vcetne zdrojaku. Primarne urceny pro Linux, ale je i
ve verzi pro Win32.

--
s pozdravem,
 Karel Strobach