ICOM T7

Radek Vaclavik radek.vaclavik
Středa Březen 17 12:10:44 CET 2004

Na ctu jsem nasel tohle:

Jake ma CTU plany se spektrem UMTS?

V soucasne dobe je toto spektrum obsazeno sluzbami MMDS, platnost licenci pro tyto sluzby vyprsi na konci roku 2000. Nasledne predpoklada CTU periodicke kratkodobe (pravdepodobne rocni) prodluzovani povoleni na provoz MMDS sluzeb tak, aby v dobe zavadeni sluzeb UMTS bylo toto spektrum k dispozici. V soucasne dobe se nepredpoklada, ze by to bylo pred rokem 2002.

Jirka N.