Material na Yagi 2.4GHz

Snail Instruments snail
Středa Březen 17 12:10:41 CET 2004

Pokud Vase cinnost neni ve vyjmenovanych cinnostechv zakone, muzete uvest
vlastni.

S pozdravem
ing. Pavel Poucha

Nav?tivte pros?m na?e str?nky http://www.papouch.com

----- Original Message -----
From: "Petr Min??" <petr.minar@kleibl.cz>
To: "HW_News" <hw-news@list.gin.cz>
Sent: Thursday, August 09, 2001 11:24 AM
Subject: Zivnostensky list - mirne OT a delsi

> Vazeni kolegove,
>
> se znamym vedeme debatu, o zrizeni zivnostenskeho listu na sestavovani PC.
Znamy je z toho tak trochu na vetvi, protoze si zjistil, ze takova cinnost v
podstate neni. Vim i od jinud, ze ti co sestavuji PC maji zivnostaky na
nakup/prodej, coz pry podle nove doby ( a pani na zivnost. urade) jiz nelze
takto delat.

> Nechal jsem si proto, donest seznam zivnosti a po prostudovani musim rict,
ze opravdu jednoznacne pojmenovani pro vypocetni techniku tam nic neni. Tak
jsem tam zavolal a nize je uvedena zivnost, pod kterou to ma patrit:

> Vyroba, instalace a opravy elektronickych zarizeni
>
>   Vyroba elektronickych soucastek, vyrobku a zarizen? spotrebn?,
prumyslove, lekarske a investicni elektroniky, kancelarskych stroju a
POCITACU pripojovan?ch do site n?zk?ho nap?t? (to je 230 V st??dav?ch),
jejich instalace, opravy, ?dr?ba, demont?? a mont??. P?estavba
elektronick?ch za??zen?, ??zen? demont??? a mont??? investi?n? elektroniky.
>   V r?mci ?ivnosti lze d?le prov?d?t opravy, ?pravy a v?m?ny
elektronick?ch skupin a podskupin silni?n?ch motorov?ch vozidel a pracovn?ch
stroj?, pracuj?c?ch na st??dav?m nap?t? ni???m ne? 50 V nebo stejnosm?rn?m
nap?t? ni???m ne? 75 V.