ISA zbernice

Radek Benedikt benedikt
Středa Březen 17 12:10:41 CET 2004

	Nejhorsi je, ze u PC je to obracene nez byva zvykem, takze aktivni uroven
je H a v neaktivnim stavu je to v L. Pro pripad odpojene sbernice je to cele
prizemnene, byva tam cca 27k. Nicmene tato hodnota neslouzi jako pull down,
je tam jen na definici nezapojeneho stavu.
	Cele reseni prerusovaciho ISA systemu neni urceno ke sdileni a vystupy jsou
v provedeni klasicky budic, ne OC. Zamaskovani daneho preruseni obvykle
znamena zakazani jeho prenosu dal napr. AND hradlem, nikoliv prechod do
tretiho stavu budice.
	Je to smutne, ale je to tak.

bye,
     Radek (benedikt@lphard.cz)