ISA zbernice

Lubor Otta butan
Středa Březen 17 12:10:39 CET 2004

To co pisete je zajimave a na PC cku docela pruser, protoze druhy radic disku vyuziva IRQ15 a to je vstup 7 sekundarniho radice, a pokud toto jak pisete vznikne nejakym hazardem, na ATAdisku se ctenim skoro neda zjistit ze preruseni nezavolal, potrebne registry tam proste neexistuji :-(
Ale to drzeni IRQ v 1 se mi moc nelibi, protoze mne se zda vhodne prepnout radic do rezimu kdy prerusuje od urovne a ne od hrany, a to jde jenom kdyz je klidova uroven 0.

----------
Od:	Igor Cesko
Odesl?no: 	9. srpna 2001 14:46
Komu:	hw-news@list.gin.cz
P?edm?t: 	Re: ISA zbernice

  Zdravim!

 Tym pulzom do log.0 som myslel prechod 1->0->1. Je to dolezite
aj pre radic preruseni, lebo ked cita radic preruseni poziadavku na
IRQ vodici, tak toto musi byt stale aktivne (v log.1). Ak by sme
generovali prerusenie ako uzky impulz do log.1 (0->1->0 napr.
50ns), tak sa nam sice prerusenie vyvola, ale nie take co sme
chceli. Vyvola sa nam vtedy IRQ7 - radic preruseni pri citani IRQ
vodica zistil, ze nie je aktivne a v takom pripade vyvola IRQ7. Je to
takto pisane aj v datasheete radica preruseni a osobne som si na
tom raz popalil prsty - musel som signal negovat (na kratucky pulz
do nuly). Preto pozor na IRQ7 - nie vzdy to musi byt od IRQ7 pinu