duplicitni maily a jine dotazy

Kollar Pavol pavol.kollar
Středa Březen 17 12:10:39 CET 2004

Aj ja pridam zo svojich skusenosti.

1. Odkedy sa preslo na novu verziu listservu, vsimol som si dva druhy
prispevkov. Na jeden ked dam RE tak ide naspat do konfery, na niektore
ked dam RE tak idu priamo k dotycnej osobe (nie do HW-NEWS).
2. Standardne mam zapnutu ziadost o dorucenku a precitanku (Outlook98).
Ked vystavim mail do konfery, tak dostavam tieto potvrdenky od mnozstva
clenov je  mi jasne ze staci zrusit na mojej strane ziadost o
potvrdenky, ale v predchadzajucej verzii listservu tato ficura nebola.
Mozno sa to da vypnut aj v tejto novej, podla mna je to zbytocne.
3. Ked sa preslo na novu verziu, prestal mi aj outlook triedit maily
(mal som pravidlo pre odosielatela Multiply Recipients of list). Tak som
k tomu pridal este dalsie na hw-news@list.gin.cz. Ale este aj tak mi
niektore prispevky chodia do inboxu, zatial co vacsina do zvlast foldra.
Vie mi niekto poradit spravne nastavenie? Dakujem.

PK.