duplicitni maily a jine dotazy

Hynek Sladky sladky
Středa Březen 17 12:10:39 CET 2004

> Nechci byt rejpal, ale proc mi dneska chodi stejne maily
> jako uz mi prisli vcera. Jako kdyby server rozposila
> pro jistotu kopie aby jsem nahodou neco neprosvihl:-)
> Je to problem jen u me, nebo to dela jeste nekomu?

Mne to chodi taky, predpokladam, ze to chodi asi vsem...

> Mam v aplikaci teplomer DS1820 je super, ze se s nim da
> komunikovat po jednom dratu, ale ted se ptam vyrabi dallas
> pro stejnou sbernici i jine obvody, lepe receno zajima me
> hlavne RTCcko a pripadne nejaka X-bitova I/O brana.
> A jestli se to da sehnat u nas.

Docela dobre si dokazu predstavit, ze ta X-bitova brana by mohl byt treba procesor. Rychlost komunikace je docela mala, dokonce muze
delat i to RTC. Napriklad PIC16C73 nebo 16F873, kdyz bude mit RC oscilator a na TMR1 krystal 32kHz, tak vetsinu doby by spal,
RB0/INT provede samplovani dat a TMR1 bude pouzit pro RTC, cimz dosahneme celkem nizke spotreby (typ nekolik uA).

Hynek Sladky