HD a zachrana dat

Prášek Rostislav prasek
Středa Březen 17 12:10:32 CET 2004

> V techto pripadech  se pouzivaji jako koncove spinace
> polovodicove pojistky
> MultiFuse nebo Polyswitch. Funguje to velice podobne jako bimetal.
> Rotta

Ahoj,

tohle reseni by se mi libilo. Predstavuju si to tak, ze nekolikrat zmerim
proud motorkem pri stahovani a vytahovani okna a pri dojezdu, ucinim
patricne matematicke zavery a pokusim se nekde v Ostrave zakoupit pojistky
dimenzovane podle namerenych hodnot. Ty pak zapojim do serie s motorky a je
vymalovano. Pochopil jsem to spravne ? Pokud ano, nemate nekdo kontakt na
prodejce v Ostrave a blizkem okoli - na MultiFuse jsem nasel jen jeden odkaz
(http://www.rasel.cz) a to je pro mne krapet z ruky...

Diky

Ing. Jiri Foldyna
mailto:jiri.f@avizo.cz