Elektromagnet

J. Rotta rotta
Středa Březen 17 12:10:32 CET 2004

K cemu takovy elektromagnet ma byt?
Pokud se jedna o pridrzovani materialu, pak se vyrabeji specialni
elektromagnety s pridrznou silou az nekolik tun. Pokud se jedna o pohyb,
jsou k dostani solenoidy s pohybovou silou nekolika desitek kg a nektere
dokonce se zpetnou vazbou (linearni polohovani). Male solenoidy se dodavaji
do elektromagnetickych zamku trezoru. Vyrobci techto magnetu vzdy vystavuji
na MSV Brno, coz je asi za mesic.
--
Rotta