Ovladani cerpadla II

Jaroslav Lukesh lukesh
Středa Březen 17 12:10:27 CET 2004

| Odes?latel: Ivan Koz?k <ikozak@atlas.cz>
| Moc dekuji vsem za rady a jen jeste pro upresneni doplnim co jsem zjistil
| dalsim merenim.
| Napajeci napeti je 12 V a je ciste nezvlnene, ale pokud merim vstupy do
OZ
| tak namerim
| na mem prastarem osciloskopu mirne zvlneni na 50Hz. A to ma zrejmne za
| nasledek ono
| zakmitavani v prechodovych stavech. Pokud jsou obe teploty stejne a tedy
| snimace maji stejny
| odpor zacne OZ zesilovat toto zvlneni a take ho na jeho vystupu namerim.
Ale
| jak uklidnit ty vstupy
| to tedy zatim nevim.

1. filtrovat, leda s nasledujicim klopnym obvodem, jinak zase
bude mit motor obcas par voltu

2. hysterezi snizite citlivost na zmeny, coz v pripade ruseni muze byt
hodne velka a tedy na zavadu

3. symetricke vedeni k cidlum :-/ (tahat draty) Asi takhle:
Definice:
	Xa=cidlo jedno, vyvod 1 a 2
	Xb=cidlo druhe, vyvod 1 a 2
Postup:
xa2 spojit s xb2 a vest jako stineni paru xa1+xb1.
xa1 kroucene vedeni s xb1 nejdal jak to jen jde
Potom vest do prislusnych mist samostatne kroucene xa1+xa2 a xb1+xb2ve co
nejkratsi. Tak zajistite, ze co se bude indukovat, se na vstupech OZ zase
temer vyrusi.

TEdy muselo by to byt zapojene ohodne jinak, ale aspon se ruseni omezi.
Zkratka by to chtelo na kazde cidlo symetricky vstup, coz s jednim OZ
neudelate. Ale pak by to bylo uz docela jine zapojeni...

Zdravi

                   Jaroslav Lukesh
Winmodems, Winprinters, Winscanners, etc. are not supportable
under linux[...] In the United States it is illegal to sell a
linux distribution that supports these devices.
			 Linux + Windows HOWTO v0.1.0 1999-11-04