Zdroj v TV KENDO 28"

Jaroslav Lukesh lukesh
Středa Březen 17 12:10:27 CET 2004

| Odes?latel: jiri@bezstarosti.cz
| nenasel) mi vyhorel tranzistor BU508AF ve zdroji.
| Po jeho vymene a vymene pojistky bezel dobre 2 roky. Nyni
| se prorazil znovu - je naprosto zkratovany skrs na skrs.
| Rutinne jsem ho vymenil, dal novou pojistku a rodina se dva
| dny divala na televizi a ejhle uz je zase prorazeny. Takze

Ja takhle menil, nez jsem si vsiml ze cin jednoho vyvodu u impulsniho trafa
je nejaky opaleny, prepajel jsem to, no a je klid. Proste spolehlivost
pajeneho spoje pokud je tam nejake chveni, treba od repraku je velmi
miziva. Zkuste se podivat po tom, jestli neco velkeho pripajeneho nema
nejaky divny cin.

Zdravi

                   Jaroslav Lukesh
Winmodems, Winprinters, Winscanners, etc. are not supportable
under linux[...] In the United States it is illegal to sell a
linux distribution that supports these devices.
			 Linux + Windows HOWTO v0.1.0 1999-11-04