Rele NAIS

jiri@bezstarosti.cz jiri
Středa Březen 17 12:10:27 CET 2004

Kdysi jsem potreboval 8051 s 32kB OTP pameti a neslo to jinak,
potreboval jsem chranit cely program proti cteni (dnes uz se sehnat
daji bezneji).

Zkusil jsem Alfatronic a byly tady druhej nebo treti den, ted nevim presne,
jen nebyly nikde jinde nez v Anglii a tak i s leteckou dopravou staly firmu
2500.- Kc za kus (5ks jich bylo celkem), tedy hrozne moc. Nicmene kdyz
to nutne clovek potrebuje ...
Zkuste ten Alfatronic ...
Moje zkusenost je ale tak 3 roky stara ...

--
Jiri Bezstarosti

-----Original Message-----
From: David.Rocek@infineon.com [mailto:David.Rocek@infineon.com]
Sent: Wednesday, August 15, 2001 3:07 PM
To: hw-news@list.gin.cz
Subject: Rele NAIS

Dobry den ,

mam dotaz - marne shanime rele z produkce firmy NAIS  typ DB1Q-2-12V. Jedna
se o specialni rele pro merici pristroje - High Quality Reed Relay For
Measuring Instrumentation. Potrebujeme sehnat 50 az 70 ks techto rele.

Dle informaci vyrobce byla jiz ukoncena vyroba. Zastoupeni v CR je tez jiz
neni schopno dodat (fa Elatec a fa DOE). Nevite nekdo o nekom, kdo by je
mohl mit na sklade ci kdo by je mohl zajist. Predem dekuji za kazdy typ ci
informaci.

S pozdravem

Rocek David
Purchasing