Tepelne vodiva hmota

Petr Simek psimek
Středa Březen 17 12:10:27 CET 2004

On Wed, 15 Aug 2001 karel.kulhavy@pharma.novartis.com wrote:

> Potrebuju nejakou hmotu, ktera se da vyrobit z nasledujici domacich
> surovin:
>
> grafit (100%) nekde jsem cet ze vodi teplo
> silikon-acetatovy tmel na koupelny, umyvadla atd.
> expoxidova pryskyrice
> polyesterovy tmel
> udajne teplotne vodiva silikonova pasta z GM electronic.

na ty prostredni tri bych nesazel ...

> a ktrou bych mohl pouzit mezi procesor Athlon (ten co ma maly cip uprostred
> co se strsne hreje a 4 gumove nozicky kolem) a muj
> vlastnorucne vyrobeny vodni chladic co ma dole vylestenou rovnou medenou
> plochu. Cil je dobra teplotni vodivost. Prosim poradte.

:-) vodni chlazeni ...  Nedavno jsem cetl nejaky clanek a tam se strasne
rozplyvali nad nejakou superdrahou stribrnou vodickou - jedno namazani
pod procesor za stovku ...

Pokud mate mazlavy grafit mozna bych ho zkusil driv nez tu silikonovou
pastu. Vi nekdo jakou ma uhlik tepelnou vodivost ? ja to v tabulkach
nenasel...

> Kdybyste vysvetlili o co de u ty teplotni vodivosti tak by to bylo uplne
> skvely. Jak funguje pasta z GM? Jak se pozna teplotne vodivy material?

cim mensi mate nerovnosti a cim tenci vrstvu namazete tim lip, respektive
tim mensi odpor. U vodniho chladice je dobre mit i co nejtenci plech mezi
procesorem a vodou i kdyz med ma tepelnou vodivost slusnou ....