Programovanie 16f84 pickom

Michal.Holes@vurup.sk Michal.Holes
Středa Březen 17 12:10:25 CET 2004

Hi,

nemyslel som to tak ze z jedneho cita a do druheho pumpuje, jedine ak by
poistku na tom napumpovanom vedel zmenit, ale teraz tak rozmyslam ze aj to
by sa dalo napisat. ale povodna idea bola pripojim jedno picko (prazdne) na
druhe (plne) a z toho plneho prejde urcita pamatova area (nie cela, aby to
nevyrabalo take iste kusy ako je same) do prazdneho

s pozdravom
Michal Holes