vodotrysk

Sula Milos milos.sula
Středa Březen 17 12:10:25 CET 2004

Tak jsem vcera koupil piezo sirenku SA 001 prisel jsem domu hned jsem ji
rozebral:)) a strcil piezo castecne do sklinky s vodou a hele ono to zacalo
trosku vyrabet neco jako aerosol a hladina se trosku trepala (ale nic moc).
Ono kdyz jsem to piezo vytahl z toho umelohmotneho krytu tak se ta intenzita
podstatne zmensila asi tak 5x, tak dneska jestli bude cas to zkusim dat do
nejakeho zvukovodu aby se ten akusticky vykon soustredil jednim smerem a
zkusim to piezo necim zaizolovat (jeste nevim cim) aby mi to v te vode
nedelalo elektrolyzu a nezkratovalo se to >:) pak by to snad mohlo bejt o
dost silnejsi. Ovsem to pracuje tedka ve slysitelnem pasmu takze takovyhle
vodotrysk neni moc prijemny, ale pro prvni pokusy to snad bude stacit.

Milos