MOSFET bez integrovane antiparalelni diody

Petr Simek psimek
Středa Březen 17 12:10:22 CET 2004

Thursday, August 16, 2001, 2:40:49 PM, Michal.Holes@vurup.sk wrote:

> no dobre, ale ked je okolo zeme vakum, ako to ze sa teplo dostane sem zo
> slnka? alebo Slnko zem neohrieva? tak potom co? zeby bioplyny vyprodukovane

to je asi jako tohle: jak se muze vakuem sirit elektromagneticke
vlneni (radio) kdyz tam neni nic co by se tam vlnilo.

To jsem taky nevedel a vylitnul ze zkousky z Teorie
Elektromagnetickeho Pole. Pak jsem dostal vysvetleni: neni jen
normalni proud (elektronu), ale i tzv postupny proud. Zjednodusene
receno (slozite si to ani nepamatuju) je to neco ve smyslu, ze jde
jakasi vlna ktera ma magnetickou energii, ta slabne a transformuje se
do elektrostaticke (nejak pres epsilon a mi), ta elektrostaticka pak
zase zacne slabnout a prelevat se do magneticke. A tak to jde porad
dal az to nekde narazi, kde se to transformuje treba na tepelnou
energii. A jak znamo rozdil mezi radiem a teplem je pouze ve
frekvenci.

Sice jsem neodpovedel proc je ve veci vysce chladneji (napriklad v
10000 m je -52 stC stabilne), ale na to jak se siri teplo vakuem ze
slunce.

Miloslav Kazda
                                   mailto:miloslav.kazda@volny.cz
                                   http://milosh.zde.cz