MOSFET bez integrovane antiparalelni diody

Pavel Rotter PavelRotter
Středa Březen 17 12:10:19 CET 2004

Dobry den,

myslim, ze na vetsi proudy nemate sanci takovy MOSFET sehnat, doporucuji
zapojit klasicky MOSFET do uhlopricky usmernovaciho mustku a pak muzete
stridavy proud ridit. Pozor na pripojeni ridiciho napeti pro GATE aby jste
zememi nezkratoval jednu diodu mustku.

S pozdravem Pavel Rotter

za NEWTE spol. s r .o.
Jatecn? 847