HD a zachrana dat

Ing. Kotlaba Jaroslav kotlaba
Středa Březen 17 12:10:20 CET 2004

> Ale pokud muzete vypalovat CDcka, tak coz takhle zakoupit neco CD-RW
> medii,

Pokud budu chtit neco koupit, tak jako zamestnanec o to budu muset zadat,
navic vypalovacka CD-ROM neni u meho pocitace, tak to neni zas tak
jednoduche.
Naproti tomu kdyz jsem pripojen pres podnikovou sit (tam to zalohovat nejde,
sitovi magove horekuji, ze je na serveru malo mista) k internetu, tak tato
cesta se mi jevi - pokud to pujde -prinejmensim jako zajimava.
Pokud by se k tomu nekdo dostal a a mohl vyhodne zpenezit vykresove soubory
typu Plechovy drzak vlevo zahnuty s jednou dirou uprostred, tak at si
poslouzi.

Kotlaba