mini Linux (Unix) a jine zalezitosti... miteLINUX

Václav Homolka vaclav_homolka
Středa Březen 17 12:10:20 CET 2004

Zdravim,
nerad bych se hadal, MITE vubec neznam. Kazdopadne ta cena je primo super!
Jsem rad ze jsem neco takoveho diky tomuto tematu nasel bez hledani :-)

Vubec se mi vsak nelibi nazor ze prace je v CZ zadarmo!
Dle me je prace zrovna v elektronice to nejdrazsi i v CZ, teda pokud
nepocitam konstrukcni mechanicke zalezitosti!

S pozdravem Venca

-----Original Message-----
From: owner-hw-news@list.gin.cz [mailto:owner-hw-news@list.gin.cz]On
Behalf Of jiri@bezstarosti.cz
Sent: Wednesday, August 15, 2001 2:28 PM
To: 'hw-news@list.gin.cz'
Subject: RE: mini Linux (Unix) a jine zalezitosti... miteLINUX

Nic proti, hezka reklama, nevadi mi ale nema se to prehanet.
Takze cituji:

DIMM-PC/520 FS
5390 K? (6575,80 K? s DPH)

katalogov? ??slo: 08520-1602-13-0

asi to je nejlevnejsi DIMM-PC 520 z vasi nabidky. Samozrejmne k tomu aby
to jelo potrebujete to do neceho zapichnout - dalsi palka.

Kdyz to dam cely dohromady zjistim, ze jsem si mohl koupit radeji docela
hezky PC s AMD a fakt moc z nas nepotrebuje stavet druzici, aby mu tolik
slo o usporu mista a odber proudu. Proste zkuste si z Vasich dilu smontovat
treba prehravac MP3 s Linuxem do auta a hned pochopite, ze jste tam
mohl mit klidne televizi s LCD, tedy za tu cenu.
Kolik by to melo stat ? Presne tolik, aby se to vyplatilo koupit i v CR,
lini americani koupej cokoli, jen kdyz na to nemusej maknout, je jen
otazka, jestli se to pak jeste vyplati vyrabet.

A kdyz uz jsme u toho, "Vyzadejte si uplnou obchodni specifikaci vyrobku"
muze znamenat jedine, "Cenou bychom se radeji moc nechlubili".
Je pravda, ze jsem od Vas kdysi cenik dostal prakticky obratem, to se Vam
uprit neda. Jen mi malem vypadly voci. Tedy ceny jsou dostupne ve Vasem
obchodaku na inetu, ale to kazdeho hned nenapadne.

Zkratka je to moc fajn, ale asi ne pro ceske podminky, kde prace nic
nestoji,
- treba se mylim.

Kdybych Vas tedy v ramci Vasi reklamy mohl pozadat o zaslani ceny pro Vasi
"sestava LINUX mitePC-L Kit", treba to jen spatne chapu a je to strasne
lacine.

--
Jiri Bezstarosti