zabezpecovaci GSM ...

Aleš Procháska prochaska
Středa Březen 17 12:10:14 CET 2004

Tohle jsem si zacal montovat do auta, zminil jsem se o tom jednomu ...
rekneme automobilovemu hackerovi ... a po dotazu na typ auta okamzite
rekl: tak to je jasne, tu M20 mas pridelanou na bloku ABS, tam je
misto i napajeni a GPS je pod zadnim parapetem, protoze se krasne
vejde pod ten plast a neni videt a taky tam ma nejlepsi signal. A
kabel ti vede kolem leveho zadniho reproduktoru, tam bych ho taky
prestipnul. Mel pravdu a to to auto ani nevidel.

Ales Prochaska