HD a zachrana dat - vlastne uz LINUX

Petr Simek psimek
Středa Březen 17 12:10:09 CET 2004

On Thu, 23 Aug 2001, David Belohrad wrote:

> [...]

> bezproblemove. jadro je starsi (neco kolem 2.2.16 nebo tak), podporoval mou

> 2) SUSE - distribuce velmi vhodna pro lidi, kteri s unixem neumi, nebo umi

> kompilovany je pro i386, vyhodou je, ze ma predkompilovane jadro pro UDMA
> radice coz jsem u RedHatu (ten o kterem mluvim - 7.1) nejak nenalezl a

> 3) Mandrake - muj oblibenec. duvody: kompilovany pro i586 (u nekterych
> pocitacu znacne urychli praci), vyborna instalace (v cestine), bezproblemovy
> chod, nove jadlo 2.4.2-4. na rpmfindu je pro nej snad nejvice kompilovanych

> to je asi tak vse. linuxakum se omlouvam za nepresnosti.

Nekolik nepresnosti ohledne Redhatu - RH 7.1 pouziva jadro 2.4.2 a nyni
je v update 2.4.3 . Myslim ze jadro 2.4.x bere nastaveni DMA u disku z
BIOSu takze predpokladam ze to jede i u RH. K RH jsou k dispozici baliky
(primo od RH) 2.4.3 jadra pro i586 i i686 . Mam pocit ze s vyjimkou prave
jadra prekompilovanim programu z i386 do i586 k zadnemu podstatnemu
zlepseni nedojde.