servisni manualy

David Belohrad belohrad
Středa Březen 17 12:10:09 CET 2004

Zdravim konferenci.
Nevite neco o subjectu?
Ziskal jsem "predpis" na rychle nabijeni akumulatoru ve forme sady obrazovek z nejakeho navrhoveho systemu. Ten system zrejmne generuje binar pro nejaky jednodychy jednocip. A ja bych ten predpis chtel implementovat v c a nevim jak algoritmicky osetrit vztah pravidel z jejich seznamu. Tusim ze fuzzy logicky soucin analogovych vstupu je proste soucin hodnot normalizovanych na interval 0-1. Takze jedno samostatne pravidlo umim vycislit. Ale jaka funkce propojuje pravidla mezi sebou? Z principu bych bral max, ale pak vystup bude nabyvat jen diskretnich hodnot coz se mi prilis nelibi?
Dik, Lubor