DS1990A

Ing. Zdenek Hanak jr. hanak
Středa Březen 17 12:10:06 CET 2004

At 08:33 27.8.2001 +0200, you wrote:
>Zajimalo by me jestli se da postavit emulator tohoto cipu. ?

Jasne ze da, cip DS1990A je prosty nositel 48-bitoveho (resp. 64) ID.
Zabezpeceni, ktere by bylo postavene na tom, ze nejde vyrobit
klon toho cipu, by bylo dle meho nedostatecne. Pro tyto ucely se pouzije
Java crypto-button nebo alespon cip s EEPROMkou.
Vyrobit zarizeni, ktere simuluje kterykoliv tento cip neni problem,
staci znak to ID a to se bud zjisti ctenim toho cipu nebo je to na nem
primo napsane.

Z. Hanak jr.