icka ochrana zbozi - jak to funguje.

Kadoun Vaclav RBCB/TEF6 Vaclav.Kadoun
Středa Březen 17 12:10:06 CET 2004

> 1. Jak to cele funguje - princip je mi jasny, ale technicke detaily.
	Technicke detaily byly v konferenci probirany tak pul roku zpatky...
> 2. Co obsahuje onen "bazmek" ve tvaru kloboucku na zbozi (cekal bych
> anenku a kondenzator)
	Ano, plosnou civku a kondenzator
> 3. Jak je reseno pripinani vise zmineneho "bazmeku".
	Na pultu ma prodavacka nejaky velmi silny magnet, kterym se v
bazmeku uvolni zapadka a ten se rozpadne na dve pulky
	Nalepky na jedno pouziti se deaktivuji silnym elmg. polem, cimz se
znici kondenzator uvnitr
> 4. Take si myslite, ze  na obelsteni systemu staci taska usita z alobalu
> nebo obalit "bazmek" papirkem od zvikacky ?? :-))
	To nevim, ale spravne je zvykacka.. :)

	S pozdravem
	Vaclav Kadoun