Ruseni mobilnich telefonu

Wek wek
Středa Březen 17 12:10:03 CET 2004

>nemuze tak ale cinit obsluha tisnove linky ci Policie CR
>poskytuji svym zakaznikum jako sluzbu placenou.
Typicky pre "organy" ich ani nenapadlo, ze by spominani operatori mohli tuto sluzbu poskytovat "jako placenou" napr. policii,
tiesnovym linkam apod.
A mozno by stacilo pohrozit operatorom stratou licencie (ja viem, ze min. vnutra a min. telekom. su 2 budovy (ako v Prahe?) ale
naozaj je zadebnenost taka velka?), a zrazu by zo sluzby platenej bola sluzba v prospech verejneho blaha.
Operatorov by to asi naozaj nestalo vela.

Jano Waclawek