HD a zachrana dat - vlastne uz o zalohovani

Václav Homolka vaclav_homolka
Středa Březen 17 12:09:59 CET 2004

Zdravim,
jen bych rad podotknul, ze sitova zaloha nemusi byt zrovna ve stejne budove!
V dnesni dobe se bezne pouziva VPN a tak muze byt backup server klidne
kdekoliv ve svete! A tezko mi tady nekdo vyvrati ze DAT paska je pro backup
nejlepsi!

S pozdravem Venca

-----Original Message-----
From: owner-hw-news@list.gin.cz [mailto:owner-hw-news@list.gin.cz]On
Behalf Of Wek
Sent: Tuesday, August 28, 2001 9:05 AM
To: hw-news@list.gin.cz
Subject: Re: HD a zachrana dat - vlastne uz o zalohovani

Hm, no zalohovanie si samozrejme kazdy robi ?  >:-(  podla svojich potrieb a
moznosti. Jasne, ze grafickemu studiu disketa nepostaci
ale NORMALNEMU programatorovi asi ano. Upozornujem aj na komprimacne a
zalohovacie programy ;-)
Vsetky riesenia typu "mam v mojom pocitaci/na sieti zalozny disk/CDRW" maju
zvacsa ten nedostatok, ze su v tej istej budove.
My sme mali uz aj poziar... Aj aj zlodeji zvyknu vycistit vswetko, co sa na
pocitac podoba...
Disketu rychlo lahko strcim do vacku (nie zadneho na rifliach :-) ) a vydrzi
aj pomerne intenzivne nosenie (v rozmunych medziach, je
to predsa len relativne jemna mechanika+magneticke medium) a odnesiem domov.
CDcka s mesacnymi zalohami nosim do sejfu v banke.

Jano Waclawek