RELE v PC

SSOU Vodochody s.r.o. ssouvodochody

From: Karel Strobach <kaes@iol.cz>
To: SSOU Vodochody s.r.o. <hw-news@list.gin.cz>
Sent: Wednesday, August 29, 2001 9:45 PM
Subject: Re[2]: RELE v PC

> [...]
> SVsro> co resit).
>
> Jestli mate volny seriovy port mohla by se misto rele pouzit kombinace
> optotriak (napr. MOC 3041, spinani v nule) a vykonovy triak (napr. TIC
246M,
> 16A/800V). "LEDka" v optotriaku by se pripojila primo na port, napr. mezi
> DTR a GND (vystup serioveho portu ma omezeni asi na 10mA, coz by melo pro
> ten optotriak stacit). Jeden vystup optotriaku pripojit na G triaku,
> druhy pres rezistor na A1 (A2) triaku. Mate galvanicke oddeleni a
nepotrebuje to
> zadne napajeni z PC. Celkove naklady cca 100Kc.

V prvni rade by to nejspis spinalo pri resetu a zapnuti PC - inicializace
portu (a to urcite nechci) a pak bych si jedinou funkci zaplacl cely port.
Na dalsi bych pak pripojoval externi tlacitka a na dalsi ctecku karet ?
Diky, ale to radeji ne. Navic se mi zrovna moc nechce jit do TRIAKU - jedno
rele tam uz je a rad bych zachoval jednoduchost a bezpecnost. Hodlam to cele
udelat jako modul na jeden port, napajeny klasickym konektorem diskovych
mechanik primo z PC. kabel co povede ven k rele samozrejme pres pojistku a
pro jistotu pojistku i na elektromagneticky vyhazovac karet. Asi pujdu do
nejakeho toho RC, nebo LC co mi tu nekdo radil. nejde o seriovy vyrobek,
takze si muzu dovolit i nejakou tu praci navic (pro klid v dusi).

V.Wagner

> --
> s pozdravem,
>  Karel Strobach