QCAD 2

Karla Dvořáková ferdina
Středa Březen 17 12:04:01 CET 2004

Zdravím :)
Používá někdo program QCAD ?  Potřebuji zjistit jak spojit databázi
součástek s jinou databází. Mám svojí databázi a potřebuji ji spojit s jinou
svojí z dřívější doby. Mám tam zabezpečovací prvky a nechce se mi to kreslit
znovu. Je to totiž docela fuška, protože editor součástek není nejsilnější
zbraní tohoto systému. jinak je to ale super program !

Díky za odpověď

Karla Dvořáková

P.S.: Omlouvám se za ten HTML, ale Outlook Expres si ho prostě prosazuje a
já na to vždycky zapomenu :)

---
Odchozí zpráva neobsahuje žádné zákeřné viry či jiné šílenosti a zrady.