Zdroj 220V 40-60Hz

Vladimir Franek franek
Středa Březen 17 12:04:01 CET 2004

Zdravim,
Zalozni zdroje APC Back300 (250) [BK300MI, Back UPS250EI] maji
pozadovanou zatizitelnost a na zadnim panelu prepinac 50/60 Hz a na
desce elektroniky trimr oznaceny "freq out". Napajet by se muselo z
aku s vyssi kapacitou nez je original (12V/8A), nebo ze zdroje. Freq. se
da nastavit od 42 do 64Hz (na te co mam na stole, ale muze to byt kus od
kusu jine,
nebot normalne se trimr nastavuje na 50Hz). Na vystupu UPS neni sinus !!!
                                         Vladimir Franek