OT:Win98 a disketa eventuelne disk problem...

Jiri Libra Jiri.Libra
Středa Březen 17 12:03:58 CET 2004

Mel jsem podobny problem, uz na nekolika pocitacich. Nejlepsi je smazat a
znovu nainstalovat windows. Ja osobne to delam tak jednou za 3 mesice, hodne
totiz programuju a tak, a win dostavaj zabrat. Jinak co se tyce kvality
disket, nemam je vubec rad :-)))
Jirka