Planetovy prevod (bylo OT-snekovy prevod) - vyreseno

Lukáš Grepl luky.ol
Středa Březen 17 12:03:58 CET 2004

Diky, ted uz to vychazi.

Je tam trichody snek, pak kolo 37zubu, v jeho ose 14 zubu a vnejsi ozubeni
40. Takze 37/3*(40/14+1)=47+4/7 perioda. Moc hezky cislo to neni, ale co uz.
Presne tam mam tim padem 1141+5/7 impulsu na otacku, z cehoz taky nemam
radost - neni to cely cislo :-(, ale to uz pujde zkorigovat.

S pozdravem a diky
Lukas Grepl, OK2WDT