Ahoj vsichni,, :-)) Nevite kde objednat nebo jinak ziskat Cas

Ing. Pavel Poucha papouch
Středa Březen 17 12:03:56 CET 2004

> Bylo by zajimave zjistit, kolik ctenaru si zarizeni, ktere je zverejneno
se
> vsemi udaji, skutecne postavi az do te faze,aby fungovalo a kolik ctenaru
si
> ho od autora, ktery vsechny informace nezverejni, skutecne koupi a tudiz,
> jakou financni ztratu by autor, ktery by vsechny informace zverejnil,
> utrpel.

Ztrata bude velmi mala... lidi, co neco stavi je par, vetsina chce stejne
hotovy vyrobek. Pro zajimavost jsem spocital prodej CD panelu, a prodalo se
pouze 19% stavebnic (vcetne samostanych desek s procesory), zbytek byly
hotove vyrobky. Takze 81% lidi nelakalo usetrit dve stovky za pulhodinu
strkani brouku do desky a pajeni.

Zverejnili jsme taky v AR uplnne schema galvanickeho oddeleni serioveho
portu. Proda se jich nekolik set do roka, takze zajem o to asi je. Nevim,
jestli to nekdo stavel, na odbyt to rozhodne vliv nemelo.

PAPOUCH