Ahoj vsichni,, :-)) Nevite kde objednat nebo jinak ziskat Cas

Ing. Pavel Poucha papouch
Středa Březen 17 12:03:56 CET 2004

Nevidel bych to tak cerne. Taky jsem stavel lecos, cemu jsem nerozumel (tedy
i dneska mi nad chovanim nekterych zapojeni zustava rozum stat). V te dobe
byly v kazdem druhem casopise clanky o tom, ze az budou integrovane obvody,
vse bude jen spojovani krabicek a tak vlastne bastliri zaniknou. No a
nestalo se...

PAPOUCH