Ahoj vsichni,, :-)) Nevite kde objednat nebo jinak ziskat

Jan Rehak Rehak
Středa Březen 17 12:03:51 CET 2004

Stando, znam realna cisla....

Ja jsem nerekl, ze je ekonomicky UNOSNE VYBUDOVAT takovy casopis...
Ja jsem tehdy konkretne papsal, ze AR se uzivi z prodeje casopisu...

Kdyz vezmete naklady na tisk (tataz firma vlastni i tiskarske kapacity..),
spoctete pocet predplatitelu, ktery se dozvi kazdy inzerent, odhadnete marzi
distribuce tak si to muzete kdokoli spocitat....

nicmene ElektroInzert byl jiste zajimavy pokus a v urcite dobe, kdy jej tahla
inzerce take fungoval, ale obavam se, ze by potreboval vyrazne vetsi zazemi a
redakci, na coz proste od startu nejsou penize....

BTW : Hw server cte cc 5 - 8.000 lidi aktivnich v elektronice, ale jenom 500 z
nich odebira tuto konferenci a jen cca 100 z nich do ni aktivne prispiva...
Takze pripadny casopis by musel byt formou AUTORI SAMI SOBE :-)))) - kdy by
autori platili nejaky klub, jenz by casopis vydaval, nebo tak jak to je ted...

A kolik z vas panove - ruku na srdce - ma cas napsat cc 2 slusne clanky do
roka...

Mozna cca 20 - 30 takovych jedincu se tu najde....   vic ne...

Takze nam nezbyva, nez naucit se anglicky, predplatit si Circuit Cellar a vse
funguje...
Jak jsem jiz psal...

--
Hezky Den