Ahoj vsichni, - GNU PROJEKT

Jan Rehak Rehak
Středa Březen 17 12:03:51 CET 2004

Prodejci jsou radi ze ziji...

Jeste jedna cesta existuje...

GNU projekty...
Pripravujeme jeden, myslim ze bude na AMPERu, ale o vsem do casu...

Filozofie je takova, ze koupite STARTER KIT k zarizeni ktere vas zajima..
Nebude to za 100 ani za 500, uvazujeme o cene cca 5.000 Kc, ale zato dostanete
odzkouseny KIT, ktery jiz samo osebe neco dela, dokumentaci a hlavne
CAST SW pro procesory VE ZDROJOVEM KODU...
V servisu bude i konference na NETu, obcasna pomoc autora konstrukce a
podobne...

Myslim, ze pokud vas problematika zajima opravdu, 5.000 treba za toto zarizeni
konkretne neni az tak moc.. Nez zacnete vsichni rozebirat ze to je moc penez,
pockejte co to je za zarizeni, myslim, ze nakonec semnou budete souhlasit, ze to
tolik neni....

Zverejnime v HW NEWS ktere rozesilame jiz cca 3.000 zajemcu tak jednou za 14
dni...
Prihlaste si je na HW.cz - ale sveho casu jsem je prihlasil cele konferenci  -
za coz se dnes omlouvam, ale myslim ze vam to tolik nevadilo :-))

--
Hezky Den
                                                   Jan Rehak

Email : Rehak@hw.cz