Ahoj vsichni,, :-)) Nevite kde objednat nebo jinak ziskat

Andy Jancura andy_jancura
Středa Březen 17 12:03:51 CET 2004

>JAsne, HW.cz musi taky vydelat cca 50.000 mesicne na najem, elektriku,
>pevnou
>linku a podobne..
>Problem je v tom, ze neni rovnovaha, ktera by to zajistovala...
>Proto take premyslim se svojeni s jednou zde dosud nejmenovanou konstrukcni
>vyrobni firmou....

Mozem si tipnut? PAPOUCH?

>Resim  Navstvenost => inzerce => prijem => cas na pripravu clanku  je v
>elektronice naprosto mimo realitu...
>Jak by jste take mohli chcuit napriklad po dealeru Analog Devices nejaky
>penize
>kdyz :
>
>Opravdu velke vyrobni firmy berou pres vetsinou Nemecko, protoze jsou to
>Nemecke
>firmy a maji to zabehnute...

Tu si Vam dovolim trochu oponovat. Urobit rozhodnutie, ci si nieco doveziem
z Nemecka alebo to kupim u distributora v CZ alebo SK ma svoje prakticke
dovody. A radsej z toho Nemecka aj ked je to spojene s inymi problemami...

>Stredni firmy uhadaji cenu a obcas neco vezmou...  z nich firma zije...

Problem v distribucii.

>a) je rada ,kdyz ma co prodavat...(diky uzasne soucasne situaci na trhu
>soucastek)

Situaciu na trhu suciastok musi riesit aj velky vyrobca a ma na to cele
oddelenia planovacov, financnych managerov a ekonomov... Teda THP.

>c) o nakupu stejne nerozhoduji vyvojari, kteri ty vzorky a neco ala HW.cz
>ctou...

O nakupe rozhoduju fakt aj ine veci. Co urobite napr. v pripade, ze odide
jeden inzinier a Vy nemate nahradu??? A nez zozeniete adekvatne lacnu
pracovnu silu s dostatocnym vzdelanim, tak...

A.