Ahoj vsichni,, :-)) Nevite kde objednat nebo jinak ziskat

Andy Jancura andy_jancura
Středa Březen 17 12:03:51 CET 2004

>Ja bych to prozatim nechal bez komentare...
>Ale zjistuji, ze PaPouch uz je v HW news pekne zpropagovane jmeno...
>Budu mu muset zdrazit inzerci na HW serveru  :-)))))

Zdrazovat mu nemusite, to by si potom mohol rozmysliet... .o))))

>Problem je, ze treba SHOP.HW.cz posila do SR balik cca 1x za 6 tydnu...
>Proste malo objednavek...

Cize ak si HW utrhne povedzme 1% trhu v CZ alebo SK, tak bude lepsie?

Myslim si, ze nie. Ten problem bude v tom, ze v Cechach a na Slovensku je
nekonecne mnozstvo mudrych a sikovnych hlav, a cokolvek co stoji za to a
niekde sa opublikuje je nenavratne stratena vec, know-how a pod. A plati to
aj v mnozine par "bastlicov". Ved predsa preco by som mal nieco niekomu
platit, ked si vsetko mozem okopcit a potom robit sam. Alebo sa to uz
zmenilo?

Ak ma presvedcite o niecom inom, tak budem len rad.

A.