Smrstovaci buzirka

Pavel Smrcka smrcka
Středa Březen 17 12:03:48 CET 2004

Kdyz vezmete obycejnou buzirku (tusim ze z PVC)
a nalozite ji na par hodin do chloroformu (alespon myslim, ze
to byl chloroform), nejak to nabobtna, zvlacni a povoli.
Pak ji navliknete na co chcete a ona zase za par desitek
minut vyschne a pritom se znacne smrskne a trochu ztuhne.
Delal jsem to naposled asi kolem roku 1988, nez
me spolubydlici vyhodili chloroform i s buzirkama.
Mnoho zdaru
Pavel Smrcka