nt a usb

Rastislav Homola rhomola
Středa Březen 17 12:03:48 CET 2004

Presne tak.

Nepodporuju a podporovat uz ani nebudu. Prejdite na W2K.

Do tychto dvoch viet sa da v podstate zhrnut aj vseobecne vyjadrenie Microsoftu
na temu WNT a USB.

Dalsia moznost je pouzivat W98, co ale asi nebude ziadna vyhra.
No a stoji zato sa poobzerat, ci niekde na internete nie je driver k danemu
zariadeniu,
ktory ho cez USB spojazdni aj na WNT. Dost vyrobcov si takymto sposobom
problem USB vo WNT vyriesilo.

Pripadne sa skuste prehrabat na www.usbforum.com a podobnych strankach.
Ja som sice nic vhodne nenasiel, ale je to uz dost davno a mozno budete mat
lepsie stastie.

Rasto.