Ahoj vsichni,, :-)) Nevite kde objednat nebo jinak ziskat

Michal Krestan krestan
Středa Březen 17 12:03:41 CET 2004

> No jo, jenze kdo by to amatersky delal?
> Ja jsem si chtel uz kolikrat hrat s nejakym vetsim FPGA ci CPLD,
> jenze aby to chodilo jak ma, tak musite mit 4vrstvou desku.
> A tu v jednom kuse za maly peniz nesezenete.
> Nedej boze, kdyz je to v pouzdre BGA....

To neni zase tak uplne pravda. Kdyz nejde o prilis silenou konstrukci, tak se da vystacit s dvouvrstvou, ale zalezi, co od toho kdo ocekava. Spousta mensich FPGA a CPLD je v normalnich PLCC, ne PQFP, coz je jeste v amaterskych podminkach bez problemu. S BGA je to samozrejme horsi. Jde o to, co je maly peniz, ale byla zde nekolikrat zverejnena firma, ktera dela 4 vrstve desky kusove a oproti napr. PCB Benesov dost levne.

> Druha vec, je ze holt nejsme amici.
> Ted byla na questlinku reklama, ze
> vam daji po registraci na Aletre zadrmo
> kit s jednim svabem. Kliknete na reklamu
> a vidite jiz 100x okoukane: For North America ONLY...
> S tim me pekne s....
> A nedaj to ani studentum.
> Pritom pokud budete studovat na univerzite v americe,
> tak vam daj zadara kit i s vysoce vykonnym DSP. (TI)
> Asi se hold bojej, ze bychom byli pak lepsi. :-)

Taky bych rad nejakej kit s DSP or TI, ale dodnes me neposlali nikdy nic;-(((

			Michal