Laser Link

Ondrej Tesar - Boza boza1
Středa Březen 17 12:03:29 CET 2004

To co shanis, vyslo v A Radio Prakticka elektronika 3/2001
pod nazvem RS-232 Laser transiver. Autor clanku uvadi jako
zdroj, ze ktereho cerpal toto:
http://www.geocities.com/siliconvalley/lakes/7156/laser.htm
Je tam pry i testovaci program.
Kamarad to stavi, objednal si nekde nejake lasey za 140Kc a
pry mu to chodi na 806 m.
Podle informaci, ktere jsem dnes ziskal na Amperu by neco
podobneho melo vyjit i v nekterem dalsim KTE magazinu.

Ondrej Tesar