Norma GSM04.11 nebo GSM03.40

Miloslav Kazda miloslav.kazda
Středa Březen 17 12:03:29 CET 2004

Ahoj,
hraju si tady s mym telefonem Siemens C35i. Pokousim se do nej dostat
po kabelu SMSku. Jde to sice pres spec programy, ale to se mi nelibi,
protoze bych ho chtel spojit s jednocipem. Tak jsem si stahnul AT
prikazy, ze se podivam jak na to. Tam je skoro vsechno, ale u formatu
textu je napsano:

The PDU begins with the service-center address (according to
GSM04.11), followed by the TPDU according to GSM03.40 in
hexadecimal format

No a v tom je problem, text se tam neposila normalne, ale nejak
zvlastne a ja nevim ten tvar. Zkousel jsemse do toho divat, ale je to
nejake podivne.

Miloslav Kazda
                                   mailto:miloslav.kazda@volny.cz